субота, 10. март 2012.

Nije kuvanje,vec izazov









Maki,stavljaš me na muke. :)

 
 
 
Pravila su:
1.Nabrojati tri najvise koriscene ili najdraze alatke u svom hobiju,tj.kuvanju
2.Nabrojati tri stvari koje bi zelele da imate
3.Izazvati svoja tri blog prijatelja
 
 
 
 
 
1. Alatka bez koje je nezamisliv rad u kuhinji,bar što se mene tiče, je mikser (još jedan u rezervi za svaki slučaj ),papir za pečenje (redovno poludim kada ga nestane) i činije svih mogućih veličina. Svekrva mi često govori da mi treba kuhinja od sto kvadrata da bi imala dovoljno prostora da te iste činije udenem gde stignem.
 
2. Planiram da kupim silikonske kalupe raznih oblika,to mi je trenutno na prvom mestu jer želim da isprobam svašta sa njima. Onda mi treba normalan špric za dekoraciju sa svim mogućim nastavcima. I poslednje a ne tako poslednje,nego najneophodnije na trećem mestu, mi je veliki okrugli kalup sa obručem,čisto da se ne patim vise sa šerpama... :D

3. Tri blog prijatelja koje izazivam su:
   1) Sanja
   2) Aleksandra
   3) Dragana

Нема коментара:

Постави коментар