уторак, 21. децембар 2010.

Jogurt pita




Proslo je neko vreme otkad sam imala omiljene goste. Super klinci,rekla bih... Pitala sam ih sta vole da jedu,a mladji mi je odgovorio Pitu sa sirom i Jogurt pitu. Hm,bacio me je u rebus,ja nikad nisam cula za pitu koja se pravi sa jogurtom... Ok,mozda sam pala sa Marsa...
Naravno,imala sam koga da pitam. Njihovu mamu,naravno.
Oj,Crna Goro... Sad mi je sve jasno.

Draga Buba,hvala ti puno!


Sastojci:
jedno pakovanje kora za pitu
4 jaja
1/2 litre jogurta
jedna casa ulja
jedna casa mineralne vode (da ne kazem kisele...)
malo soli
kesica praska za pecivo


Umutiti sastojke,logicno... :) Ja to radim zicom za mucenje... Nije neka matematika ni ceo proces pravljenja...
Da se ja nisam napravila luda... :D
Nauljiti pleh za pecenje. Ja stavim kore da vire iz pleha da bih posle "obukla pitu" ...
Kore uzvam i umacem u smesu pa redjam u pleh. Moze se uvijati i kao "harmonika",samo sledeci red redjate nasuprot prvom... S' tim sto prelivate "rebarca".
Na kraju obuci pitu,poprskati uljem i "kiselom'' vodom i peci u rerni,naravno,dok ne dobije finu boju. Malo izbockati cackalicom da se fino i iznutra ispece.

Nista tesko za napraviti,a veoma je ukusno...



Posted by Picasa

4 коментара:

  1. Uh odlično zvuči recept ! Lako , brzo i rekla bih preukusno ! :-)))

    ОдговориИзбриши
  2. Bas jednostavno deluje, a sigurno je i ukusno! Slicno radim, ma ne moze biti lose. Klinci su sigurno bili zadovoljni!

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je super ukusna pita :))),lagana, meni se lično mnogo više dopada nego kada je sa sirom.

    ОдговориИзбриши
  4. Pita je odlicna ja pravim istu samo ne stavljam kiselu :) i opet ispadne fenomenalna :)

    ОдговориИзбриши