уторак, 4. јануар 2011.

Kleopatra torta






Ova torta je moja kreacija,ja sam je sama izmislila,kombinacijom ukusa koji se meni svidjaju, a i mojim ukucanima.
A, ja sam poznata po tome da ispunjavam zelje kao dobra vila...


Sastojci za koru:
5 belanaca
8 kasika secera
1 kasika sirceta
Izmutiti belanca sa secerom dobro i na kraju dodati kasiku sirceta.
Korice osusiti oko pola sata na 100 stepeni. Tako napraviti 3 kore.


Prvi fil:
1/2 litre mleka
200 grama secera
2 kasike gustina
4 kasike brasna
200 grama cokolade
15 zumanaca
1 vanil secer
250 grama margarina
Umutiti zumanca sa gustinom,brasnom i malo mleka i vanil secerom. Ostatak mleka pomesati sa secerom i staviti na kuvanje. Svo vreme mutiti da ne zagori i da se ne stvaraju grudvice.
Na kraju dodati cokoladu. U hladan fil umesati razradjen margarin.

Drugi fil:
200 grama secera
200 grama oraha
250 grama slag krema
2 dl mineralne vode za mucenje slaga

Otopiti secer i u njega dodati orahe. Pomesati. Masu izruciti na nauljen pleh i ostaviti da se ohladi. Kada se stegne,izlomiti i izlupati tuckom za meso (ako imate avan,lakse je u njemu).
Umutiti slag krem sa mineralnom vodom,pomesati sa usitnjenim grilijasem.

Filovati: kora - fil sa cokoladom - slag krem sa grilijasem,dok ne potrosite sastojke. Tortu premazati ostatkom drugog fila. Po zelji,pospite narendanom cokoladom.


Torta je preukusna! Moja mozda bas nije u ''vinklu'',ali ukus je fantastican!

3 коментара: