субота, 7. јул 2012.

Kokos kocke







Osnovni recept je od moje koleginice blogerke Sanje9

Ja uvek malo prepravim po mome... 






Potrebno je za koru :
3 jaja
100 gr šećera
100 ml ulja
200 ml mleka
2 kašike kakaoa
1 prašak za pecivo
200 gr brašna
 
za fil :
1 litar mleka
8 kašika griza
5  kašika šećera
100 gr kokosa

Priprema :
Fil : skuvati mleko sa šećerom i vanil šećerom . Dodati griz i kuvati dok se ne zgusne . Na kraju dodati kokos. Ostaviti da se malo ohladi.
Kore - Pomešati brašno , prašak za pecivo, kakao i šećer  ; dodati ulje i mleko i dobro izmešati. Na kraju dodati jaja i mešati dok ne postane homogena masa.
Podeliti na dva dela . Prvi deo sipati u podmazan pleh i peći 15 minuta na 200 stepeni.  Polupečenu koru premazati mlakim filom i sipati drugi deo testa. Peći dalje još 25 minuta .
Ostaviti kolač da se ohladi i potom iseći na kocke.



1 коментар:

  1. Baš lijepo izgledaju kocke. Prvo sam mislila da su to kocke kakve i ja radim ali onda sam vidjela da je ovo nešto sasvim drugačije. Odličan recept :)

    ОдговориИзбриши