среда, 24. август 2011.

Mancmelou torta - nepecena







moje prvo iskustvo sa figuricama... ovoga puta sa ratluk masom...




Mojoj dragoj devojcici za treci rodjendan... Bila je odusevljena i dok sam pravila mackicu,cupkala je masu i jela...


Bilo je jako toplo,a ja zbog obaveza oko spremanja rodjendana i radnog vremena,nisam uspela da se najbolje organizujem pa mi se jos i slag opustao,frizider na izmaku duse,u kuhinji najmanje 15 stepeni vise nego napolju,gosti pristizu a spric za dekoraciju ne d'o Bog nikom.... Sve u svemu,uspela sam nekako. Srecom,bila je pomrcina (napolju smo slavili) pa se moja bruka bas i nije primetila a na ukus se,verujte,niko nije pozalio.
Uh...



Potrebno je:
vece pakovanje piskota ili 24 komada
4 soljice skuvane kafe
1 l mleka
150 gr pudinga od vanile
200 grama secera
margarin
100 gr cokolade
24 komada mancmelou-a ili 4 kutije
250 krem slaga


Priprema:
U jedan litar mleka skuvati 150 gr pudinga od vanile (po uputstvu sa kesice),sa 200 gr secera. Ostaviti da se ohladi. Razraditi margarin i umutiti mikserom u masu. Smesu podeliti na dva dela. U jedan deo dodati 100 gr omeksale cokolade a druga ostaje kakva jeste.


Filovati:
Piskote umakati u vrucu kafu i redjati na pravougaoni posluzavnik,tako da po duzini budu 3 piskote a po sirini 8. Na piskote staviti krem sa cokoladom. Naredjati mancmelou po duzini 6 a po sirini 4. Preko toga ide zuti deo fila. Umutiti slag i obloziti tortu.


Torta se pojela kao da je nikada nije ni bilo... Svi srecni,zadovoljni,siti, a za moj kiks nemaju pojma... :D



2 коментара:

  1. Cestitamo dragoj devojcici rodjendan..Super tortica;)

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo!!!!Katarini srecan rodjendan i kitty je predivna!!!Kod mene imas nagradu,svrati!!

    ОдговориИзбриши