четвртак, 27. јануар 2011.

Brzi gonzales kolac








Za koru je potrebno:

4 jaja
16 kasika secera
16 kasika brasna
1 kafena solja mleka
1 kafena solja ulja
1 prasak za pecivo
1 vanil secer

Napraviti koru od navedenih sastojaka i sipati masu u pleh,namascen i pobrasnjen. Peci u rerni na 200 stepeni oko 20 minuta. Proveriti cackalicom da li je kora dovoljno pecena iznutra. Pecenu vrelu koru iseci na kvadrate zeljene velicine.

Sirup:
3 solje vode
10 kasika secera
3 kasike kakaoa
125 grama margarina
200 grama cokolade


Prokuvati navedene sastojke i vrelu koru,isecenu na kocke zeljene velicine,preliti vrelim sirupom.



Kolac je jednostavan,brzo se pravi a o ukusu ne vredi raspravljati...


12 коментара:

  1. Odličan kolač ! Moja ujna ga stalno pravi a mi uživamo hihihihihi :-)))) ! Pozdrav draga!!

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam ovakve brzinske cokoladne kolace! ... i skroz simpatican naziv :)

    ОдговориИзбриши
  3. :) Nikad nisam videla nesto ovako jednostavno :) Pretpostavljam da je to bas onaj ukus sto svi vole :)

    ОдговориИзбриши
  4. Uvek dobro došli brzi kolači, sjajno draga!

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se,a jos je i brz,super za iznenadne goste!:)

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam do sada imala priliku da ga napravim, ali deluje mi vrlo ukusno:) Svidja mi se kako izgleda.

    ОдговориИзбриши
  7. E ovako divan blog i recepte treba nagraditi,pa svrati do mene drugarice !:))

    ОдговориИзбриши
  8. Jos nikad nisam cula za ni jela ovaj kolac... vrijeme je da se to promijeni! :)) Izgleda odlicno!

    ОдговориИзбриши