недеља, 8. мај 2011.

Rafaelo kugle










Jedan od nacina pravljenja ove poslastice,a mislim da je ovo najekonomicnija varijanta.








Sastojci:
1/2 litre mleka
2 pudinga sa ukusom slatke pavlake
200 grama secera
300 grama kokosa
1 margarin


Razmutiti prasak za puding u malo hladnog mleka a ostatak pomesati sa secerom i staviti da se kuva. U provrilo mleko ubaciti razmucen prasak za puding u mleku i mesati da ne zagori. Kada se fino zgusne,skloniti sa vatre i u vruce umesati margarin i mesati dok se ne rastopi.
E,sad,recept kaze da bi trebalo ovu smesu ostaviti najkrace 4 sata,najduze da prenoci, da odmori pa umesati kokos i praviti kuglice. Ja sam kokos stavila odmah u vruce i odmah radila kuglice i valjala u kokos. Nije im nista falilo. :D



Prijatno!

6 коментара:

  1. Анониман9. мај 2011. 00:00

    Eto sad se nema vise gde.Kad smo vesto izbegle kupovinu ove poslastice sad ne mozemo i necemo izbeci da ih napravimo kod kuce.Hvala na receptu.:)

    ОдговориИзбриши
  2. Krasno izgledaju, kao original. Vjerujem da su odlični. Ja u principu nikada ne radim "kopije" jer su originali zbilja savršeni, naročito ne Fererro kopije (šta ćeš, profesionalna deformacija), ali ovo tvoje je super!

    ОдговориИзбриши
  3. Original je samo jedan. Kopije mogu biti i dobre i lose a ova je odlicna! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajne su ti kuglice,i jako lepe!!!I ja kad pravim cokoladne dodajem odmah sve,ali margarin tek kad se ohladi.Probaces ti jos mnogo varijanti i caka,ali ovima ja licno ne bih dala nikakvu zamerku:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične kuglice! Imam nagradu za tebe!!!

    ОдговориИзбриши