понедељак, 16. мај 2011.

Nagradiceeeee.Jupiiiii...








Draga Marijana,najlepse hvala!



Potrebno je da odgovorim na tri pitanja:
1. Zašto ste otpočeli blogovanje?
 
Volim da pravim slatkise,to jest torte i kolace. Posto nisam bas bila sigurna u sebe jer sam pocetnik ali volim to da radim,desile su se neke nagradice i ja sam dobijala na samopouzdanju. Kasnije je to preraslo u druzenja i upoznavanja sa devojkama,zenama koje su me iskreno podrzale i davale mi snagu da izdrzim kada je bilo tesko. Sada je mnogo bolje jer ima jos COOL blogerki ciji mi se rad jako dopada i koje me isto tako podrzavaju i svaki put obraduju lepim komentarima. A to mi puno znaci!  Njima cu ovu nagradu i proslediti. Mozda su je dobile ali ovo je posebna zahvalnost njima. 

2. Kako ste odabrali ime za blog? 
Ime je potpuno moja ideja,u trenutku mi je palo na pamet i tako je i ostalo. Ime se pridrzava teme. :)


3. Koje su teme vašeg bloga?
Citajte naslov i sve ce vam se kasti samo. :)





Dakle,nagrade dobijaju:
1.  Maja
2. Sanja
3. Danijela
4. Zora
4. Dragana
5. Svetlana
6. Jovana


Hvala vam sto ste tako mile i drage!

2 коментара: