четвртак, 12. мај 2011.

Kinder oblande



















Draga Marijana,ponovo tebi zahvaljujem! :)




Sastojci:



 
600 grama  mleka u prahu
 
800 grama secera
 
250 grama margarina
 
100 grama cokolade
 
3 lista oblande
 
Uspinovati secer sa 2 dl vode. Neka kljuca obavezno 5-10 minuta.
Posebno umutiti margarin,dodati mleko u prahu i sjediniti masu koliko je to moguce.
Vreo sirup sipati u umucen margarin i mleko u prahu i dobro izmiksati.
Podeliti masu na dva dela i u jedan dodati otopljenu cokoladu. Ostaviti da se prohladi i filovati: oblanda - crni deo - oblanda - beli deo - oblanda.


Nisam mogla pronaci mleko u prahu u radnjama a i jako je skupo,nisam znala da je tako papreno. Otisla u jednu radnju i pronasla pakovanje od 200 grama zamene za mleko u prahu,kosta 85 dinara. Ja nikad cula za to. Prodavacica kaze da uzimaju i to i da se jos niko nije pozalio. Uzeh i ja pa kud puklo... Iskreno,ne moze biti lose. Svi odusevljeni kao da je i pravo mleko u prahu.
Najcudnije od svega: postoji mleko u prahu kao zamena za prirodno mleko a ovo je zamena zamene mleka. Pa,stvarno...
 

4 коментара:

  1. Hvala tebi draga moja :))) Meni je posle slave ostalo pakovanje mleka u prahu od 200 gr, slučajno sam čitala sastav i piše biljna zamena za mleko u prahu. Veruj mi kada sam mojima rekla da nije pravo, nisu verovali. Ove godine obavezno kupujem isto, pošto mi je slava posna :)))))) A cena je bila 80 dinara....

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. мај 2011. 13:48

    Jao oblande.Samo ponekad uspem da nabavim oblande kad ih uvezu iz Australije.To se rasproda valjda za 5 minuta.Kako je ta radnja od mene oko 50 km ,ostavila sam molbu da kad stignu meni obavezno ostave!! E onda cu napraviti ove ttvoje..tako mi se sada jedu:)

    ОдговориИзбриши
  3. Super su ti draga moja!!Ovo je samo posna verzija,ne moze da ne valja!!

    ОдговориИзбриши