петак, 6. мај 2011.

Bajadera sa kikirikijem








Sa bloga moje drage drugarice Maje.


Majo,hvala ti!



 Drago mi je da sam svoju prvu porudzbinu sitnih kolaca uspesno obavila i da je musterija zadovoljna! :)







 
 
Sastojci: :
 
4oo grama secera
 
250 grama margarina
 
350 grama mlevenog keksa
 
100 grama gustina
 
100 grama mlevenog pecenog kikirikija
 
80 grama cokolade
 
 
Glazura :
 
100 grama cokolade
 
4 kasike ulja
 
za posipanje oko 20 grama kikirikija mlevenog
 
 
 
 
 
U ciniji pomesati mleveni keks,gustin i mleveni kikiriki.
Uspinovati 20 kasika vode sa 400 grama secera, i kada provri pustiti da kljuca jos 5 minuta.
Skloniti sa vatre i dodati margarin,mesati da se istopi. Zatim dodati smesu iz cinije i dobro sjediniti.
Podeliti masu na dva dela i u jedan dodati 80 grama rastoljene cokolade.
Obloziti manji pleh najlonskom folijom i rasuti prvo deo sa cokoladom i ravnomerno rasporediti,zatim preko staviti bledi deo i isto tako rasporediti.
Ostaviti da se malo ohladi,ja sam ostavila da prenoci. Kasnije posuti glazurom od cokolade a po zelji posuti i kikirikijem.
 


Bajaderu nisam nikada pravila,ovo je ''vatreno krstenje'' , sto bi rekla moja drugarica Maja. Sada vidim da nije nista bilo strasno i uopste ne znam cega sam se plasila...

6 коментара: