субота, 22. јануар 2011.

Kroasane sa pecurkama

Toliko sam bila skepticna oko tog pravljenja kiflica,kroasana i svega toga,da ne umem da vam opisem. Mislila sam da to nikada necu nauciti,a samo nisam nikad ni pokusala. Zapravo jesam,jednom,ali nije bila moja greska,vec u receptu. Napravila sam sve kako treba,ali poslusala sam recept do kraja,u kojem je pisalo da umesene kifle trebaju stajati u plehu,pre pecenja,citava dva sata. Mozete misliti kako su ispale... Nozem sam ih sekla iz pleha,jer su se spojile skroz. Zapravo,pravila sam jos jednom,opet recept kriv,necete verovati... Kaze nema cekanja da kvacas radi :( ,niti cekanja da narastu.... Jos jednom :( .... Mozete misliti kakve su bile.... Kada su se ohladile,mogle su se jesti... Nekako... Vruce su delovale "zivkasto" a hladne i nisu bile tako lose,jedino sto su bile malene... :( Ja nikada ne bih napisala recept pogresno,uvek kako ja to radim i uslikam,da uverim narod... Ne vredi lagati jer laz uvek izadje na videlo... Hvala Bogu!
Dakle,ako se ikada neko usudi da napravi ove moje,moze me pljunuti ako sam pogresan "recepis" dala... :)






Za testo je potrebno:
1/2 litre mleka
jedna kockica kvasca
jedna kasicica secera
jedna kasicica soli
2 jaja
casa jogurta
jedno zumance
jedna casa ulja
brasna po potrebi, sa jednim praskom za pecivo

Za premazivanje:
250 grama margarina

Ugrejati mleko i u njemu rastopiti kvasac sa kasicicom secera i kasicicom soli. Dodati malo brasna i ostaviti da odstoji dok kvasac ne pocne da deluje.
Posebno umutiti 2 jaja,zumance, sa jednom casom ulja,jednom casom jogurta. Pomesati sa podignutim kvascem i umesiti testo tek da se ne lepi za ruke.
Ostaviti na toplom da nadodje oko pola sata.

Razmesiti testo na pobrasnjenoj povrsini i podeliti testo na 16 jufkica. Osam rastanjiti i premazivati omeksalim margarinom,osim poslednje,i slagati jednu na drugu. Poslednju podvuci ispod ostalih da margarin ne bi iscureo prilikom oklagijanja.

Napraviti dve obge.

Svaku razvuci rukama,malo oklagijom ali pazljivo.
Seci na cetvrtine i svaku na jos 5 delova. Puniti iseckanim mariniranim pecurkama.
Izadje oko 40 kroasana.

Ostaviti da odstoje jos pola sata da nadodju.

Svaku premazati umucenim jajetom i posuti susamom. Peci na 200 stepeni do fine zlatno-braon boje.







Jednostavno su prelepe!

12 коментара:

  1. Andrijana, ne sumnjam u tvoj recept, slika govori sve... sjajno...

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehehe odličan post i skroz si u pravu !! Delimo isto mišljenje! Moram probati ove predivne kroasane samo ću ih puniti sa sirom - eto već koliko sutra za večeru !! :-****

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post i sjajni kroasani,jos sa pecurkama...moze,moze:))

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo Andrijana,
    Moram da budem neverni Toma :)))
    500ml mleka +200ml jogurta +200ml ulja + 2jaja )ne znam koliko ml, al 100 sigurno) ~ 1l tecnosti i na sve to ide 900g brasna. Da nisi mozda naravila gresku u kucanju?
    Ne mislim nista lose i zao mi je sto je ovo moj prvi post kod tebe, pa odmah sumnjam LOL ali po slicnom receptu radim korasane i ide mnogo manje tecnosti
    500ml mleka, 150ml ulja i 1jaje+1zumance ... sve to sa minimum 1kg brasna, najcesce ode 100g preko tog kg. Zato mi zvuci neverovatno da ide ovolio tecnosti u testo.

    Srdacan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. Ne bih da ispadne da samo kritikujem. Jako dobro izgledaju kroasani i svidja mi se punjenje. ne zameri sto sam sumnjicava :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ispravicu. Nisam sigurna u tezinu,nisam merila brasno,tako da cu ostaviti samo po potrebi. Hvala ti na ukazanoj gresci.

    ОдговориИзбриши
  7. Nema na cemu, tu sam da pomognem. Taman si me podstakla da napokon objavim svoje kroasane :))

    Za ovu kolicinu brasna treba smanjiti mleko na 200ml i onda ce to biti to :) Jedna od mojih tetaka pravi testo sa jogurtom, odnosno deo mleka iz recpeta koj ikoristim, zameni s jogurtom :)

    pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Taci,pravim kako sam napisala. Svako ima pravo da recept izmeni i pravi kako kome odgovara. Ja to uvek radim,bilo kad mi se ne svidja neki sastojak ili mi ne odgovara kolicina.

    ОдговориИзбриши
  9. Nismo se razumele :)
    Ne bih ja tu nista menjala nego dodala jos jedno 600g brasna na onih 900g sto si prvi put napisala :))))
    Odnosno, ako zadrzis to kilo brasna, onda mora da se smanji kolicina mleka jer pretpostavljam da zelis miks mleko-jogurt :)
    A ovako kako ti pravis je odlicno, testa sa jogurtom su fenomenalna. Jedino sto svako od nas ima svoj omiljeni recept.

    veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши