уторак, 7. децембар 2010.

Najlepsa lesnik torta








Sastojci:
Za koru je potrebno:
5 belanaca
4 kasike secera
2 kasike brasna
1/2 kesice praska za pecivo
30 grama rendane crne cokolade
50 grama mlevenog pecenog lesnika


Belanca umutiti dobro sa secerom pa postepeno dodavati ostale sastojke i mesati lagano da se smesa ujedini. Masu sipati u pleh oblozen papirom za pecenje i peci u rerni dok kora ne porumeni.
Tako ispeci 3 kore.


Za prvi fil je potrebno:

15 zumanaca
15 kasika secera u prahu
200 grama crne cokolade
Umutiti zumanca sa secerom i kuvati na pari i dodati cokoladu i kuvati dok se ne istopi.
U hladnu smesu umesati 1,5 razradjen margarin i jedan umucen slag krem sa ukusom cokolade. Na kraju dodati 200 grama mlevenog pecenog lesnika.

Za drugi fil je potrebno:

300 grama slag krema
150 grama seckanog pecenog lesnika
100 grama rendane bele cokolade
Umutiti slag krem da bude cvrst i pomesati sa belom cokoladom i seckanom pecenim lesnicima.

Filovati kora-crni fil-beli fil i ukrasiti tortu slagom.



Torta je prosto predivna... Ko je isproba,sigurno se nece pokajati.

Posted by Picasa

11 коментара:

  1. Izgleda jako , jako kvalitetno! Koji je promer pleha za kore i da li je okrugao ili duguljast?

    ОдговориИзбриши
  2. Divno,divno,divno!!Obozavam torte i sve vrste poslastica sa lesnikom:))

    ОдговориИзбриши
  3. Pleh je pravougaonog oblika. Torta je preukusna,ja sam odusevljena i volela bih da stalno samo nju pravim. Inace,ja ne postujem bas da oblik mora biti okrugao,pravim kako mi se prohte... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pravila sam je po Vašem receptu... Odlična je...

    ОдговориИзбриши
  5. Pravila sam je po Vašem receptu... Odlična je...

    ОдговориИзбриши
  6. Pravila sam je po Vašem receptu... Odlična je...

    ОдговориИзбриши
  7. Super izgleda,samo me zanima jer korica treba da se natopi ili ne?

    ОдговориИзбриши
  8. Korice se ne natapaju.
    Savrseno su mekane jer se fino sazmu sa filom jer je malo redji,nemojete da vas to zbunjuje... Torta je savrsenog ukusa. Probajte je i sigurna sam da cete je ponovo praviti.

    ОдговориИзбриши